دوکانون مسجد روستایی در جاجرم، با "زندگی پویا" به استقبال 19 مهر رفت
دوکانون مسجد روستايي در جاجرم، با "زندگي پويا" به استقبال 19 مهر رفت

دوکانون مسجد روستایی در جاجرم، با "زندگی پویا" به استقبال 19 مهر رفت

کارگاه آموزشي زندگي پويا با هدف آموزش هاي مهارت هاي زندگي به سبک اسلامي با همراهي دو کانون فرهنگي هنري در دو روستاي شهرستان جاجرم برگزار شد.
شناسه خبر : 52209 تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛فصل جدید کارگاه تخصصی آموزش مهارت های زندگی اهالی مسجد، با محوریت آموزش سبک زندگی اسلامی در آستانه 19 مهر، سالروز سفر پر خیر برکت رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی در سال 1391 و  به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان آغاز و برگزار شد.

 

این کارگاه ها از یکشنبه 16 مهرماه جاری با میزبانی کانون فرهنگی هنری "شهید یار محمدزاده" روستای حصار عیسی  از توابع شهرستان جاجرم آغاز شد.

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگ یهنری مساجد خراسان شمالی در این کارگاه به عنوان مدرس با عنوان اینکه زندگی یافتنی نیست، بافتنی است، به سفارش ارزنده رهبر معظم انقلاب که زوج های جوان را مورد خطاب قرار دادند که پس از عقد سفارش کردند  بروید و زندگی را بسازید،  اشاره کرد و نکاتی در خصوص مهارت های زندگی و ارتباطی برای بانوان حاضر در این کارگاه برشمرد.

کانون فرهنگی هنری "شهید باهنر" روستای پشت بام  از توابع شهرستان جاجرم دیگر کانون میزبان کارگاه مهارت های زندگی بود که حجت الاسلام «علی رنجبر» نکات آموزشی را برای بانوان حاضر در کارگاه آموزش داد.

 

در این کارگاه ها از افراد فعال حاضر نیز با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان با اهدای هدایی قدردانی شد.

 

همچنین امروز؛  دوشنبه 17 مهرماه نیز کارگاه "زندگی پویا"  ابتدا در کانون "فاطمیون" و پس از آن نیز کانون "امام موسی کاظم علیه السلام" شهرستان فاروج  برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

بر این اساس تاکنون و از ابتدای سال، 17 کارگاه آموزشی از این دست و در قالب این طرح استانی، با موضوعات آگاهی های پیش از ازدواج و انتخاب همسر، جمعیت و تربیت فرزند، سواد رسانه  و مهارت های زندگی ویژه دختران جوان، دختران و مادران و نیز همسران برگزار شده است.

پایان/